hejsvej

HEJ detta är andra inlägget i vår blogg!
ja vi heter Kajsa & My!
i dag har jag haft gäster inte så roliga gäster men men.
vi har en E-mail så skriv görna till oss på [email protected]
ja jag gillar att lysna på musik, det kan du också göra på vår blogg längst ner på sidan finns en ipad.
jag och my har också varsin blogg som dun också kan följa på¨
sydsim.blogg.se & sydsimarenmysan.blogg.se
ni kan kalla mig kasi för det är mitt smeknamn och
ni kan kalla my för mysan för det är hennes smeknamn
jag som sakt gillar jag musik och jag har en favorit artist som heter veronica maggio här kommer några av hennes låtar:
jag kommer
välkommen in
satan i gatan
havanna mamma
dumpa mig
17 år
ja det va det jag hade och skriva

ha en bra dag kram Kajsa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0